The Flash 2×09 – Fagyos hangulat

Eddig se kaptam rá nagyon a sorozatra, most se azért érdekelt ez az ünnepi rész. Inkább a szereplőgárda miatt, amit ebben összehoztak. Második Spartacus, Scofield és már olyan sokszor Joker hangján is jeleskedő Jedi triumvirátusának valahogy nem tudtam ellenállni. Mivel hébe-hóba (crossoverek, fontos vendégszereplők) nézem az Arrow-t és Flash-t, azért leginkább a rajzfilmekből annyira képbe vagyok, összekössem az átíveléseket. Nagyon mély nyomot nem is hagytak bennem a látottak.

bscap1598

A hangulat elvitte a részt. És nem igazán igényelt előtudást az aktuális fogócska lezavarása. Legalább akad némi kreatív ötlet a többi szereplő részéről is, nem csak az összekötőként merülnek ki, mint általában tapasztaltam, mikor találkoztam velük. Ez még igen kevés továbbra nekem, hogy rendszeres nézője legyek az önálló kalandoknak. A csapatjátékosság valahogy jobban vonz. Hamarosan kiderül, az hogyan fog funkciónálni majd.

bscap1599

A DC tévés szinten hiába építgeti a kis univerzumát, míg a Netflix-szel a Marvel idén duplázva beelőzte minőség terén. Könnyed mókázás meg alkalmanként még belefér, hosszútávon semmiképpen. 6/10.

Vélemény, hozzászólás?

