A szünet véget ért

Meglepően hosszú szünetre kényszerültem az augusztusi hónapban. Azért a blog évfordulójánál jelentkeztem. Ekkora kihagyás wordpress-re való váltás előtt óta nem volt példa. Ennek a fő oka az időhiány volt legfőképpen. Aminek vége. A nyári sorozatokkal egy résznél nem jutottam tovább egyelőre. Ahogy az elmaradásaimmal se haladtam egy centit sem. Legalább filmes elmaradásokból pótoltam egy keveset, viszont írjak is valamelyikről, arra már nem láttam érdemesnek. Utólag értesültem arról is, Louie CK Budapesten lépet fel. Erről biztos nem készült felvétel. Közben érdekelt volna hogyan vélekedik székelyi múltjáról és magyar származásáról a közismert humorista.

A tervek között a bőséges daralista ritkításának elképzelését is elvetettem. A következő napokban inkább elmaradt pilotok bepróbálásával fogom kitölteni az oldalt főként, míg az őszi évad el nem indul. Az aktuális sorozatokról is fogok tájékoztatással szolgálni mellette. És valamelyest a hiányosságokat is pótolni. Nem kis feladat. Meg lesz a lelkesítő hajtóerő, simán megbirkózom a feladattal. Továbbra is hangot adva véleményemnek.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

