Mivel kezdjem?

Az elmúlt hónapban bőven akadt olyan néznivaló, ami megkerülhetetlenné vált (mint 13 Reasons Why), ezen felül van mit pótolnom és ilyenkor szembesülök vele, mennyi néznivaló halmozódott fel, amit követnem kellene. Akadtak közte csalódások, azóta visszatértek olyanok is amik megérdemlik a figyelmet. Így is több kérdőjelet hagynak többnyire maguk után, mint most bármit biztosan váltig állítsak, megéri-e beléjük fektetni az adott időt vagy sem.Ezen dilemmák meg nem visznek előrébb túlságosan. Marad a helyben toporgás, mint a helyt álló döntés. Mindegyiket valamiért mégis le szeretném tudni, nem is nyújt akkora élményt végeredményben, akkor is. Ezzel meg nehéz megbékélni, mivel manapság a túlburjánzott sorozatgyártás is még jobban megnehezíti az objektív döntést, amely arra enged következtetni, netalán valami sajátosból maradok ki. Ilyen mondjuk a Leftover is. Pilot alapján egyáltalán nem fogott meg és annyira bizonytalanná tett, végül arra jutottam vele, ez nem biztos, nekem kell. Most térjünk rá, mit is szeretnék igazán pótolni.

Luke Cage, Iron Fist: Egyedül az ősszel érkező Defenders miatt érzem úgy ennek a két szuperhősnek az önálló sorozatát le kellene darálnom, viszont a Daredevil 2. évadja után alább hagyott a lelkesedésem.

Broadchurch: Egy korrekt krimi egy remek nyomozópárossal. Elvileg teljesen új nyomozói szállal indult a harmadik évad, viszont még odáig nem jutottam, ebbe be is kapcsolódjak.

Bates Motel: Az előző évad dicsérete után felzárkóztam az évadnyitóra, közben semmi nagyobb változást nem tapasztaltam. Az évadok alatt megszokott szerkezeti felépítés maradt. És azóta azon vagyok, nem biztos annyira érdekel ez a záróévad.

Fargo: Na igen, hiába van már itt a 3. évad, még az előző is levegőben lóg, így nem tudom, hogyan fogom időn belül pótolni azt (szerintem sehogy).

Better Call Saul: Elindult az új évad, közben most vettem észre még az előző közepén tartok. Míg a legutóbbi előzetesek különösen erős folytatást ígérnek, így nem ártana mihamarabb felzárkóznom belőle.

The Expanse: Mindjárt itt van a vége és én még a pilotot láttam, így tényleg van bőven lemaradásom belőle. Ezt mihamarabb orvosolnom kellene.

Mary Kills People: Pilot tetszett, mégsem kezdtem vele azóta se semmit, közben nem több hat résznél az évad. Nem tudom, mire várok még.

Lethal Weapon: Nem gondoltam volna, ennyire tetszeni fog a pilot. Akkor mi a fészkes fenére várok és miért nem folytatom?!

Vélemény, hozzászólás?

